خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/03/20 - 11:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نیازآذری با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌ها برای تحول اقتصادی استان مازندران:

برگزاری سه رویداد مهم اقتصادی در مازندران حرکت آفرین است

عضوهیات رییسه کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌ها برای تحول اقتصادی استان مازندران، گفت: برگزاری سه رویداد مهم اقتصادی اعم از تکمیل شبکه حمل و نقل، تصویب مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و تامین انرژی پاک در مازندران حرکت آفرین است.

حسین نیاز آذری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به برگزاری سه رویداد مهم اقتصادی این هفته در استان مازندران، گفت: تکمیل زیرساخت ها اعم از شبکه حمل و نقل، تصویب مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و تامین انرژی پاک باید در دستور کار قرار گیرد.



نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برگزاری همزمان هجدهمین اجلاس شورای بین المللی همکاری‌های تجاری اتاق‌های بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر(ICBC) به همراه نمایشگاه توانمندهای صادراتی استان مازندران و همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های تجاری و سرمایه گذاری مازندران گامی مهم در راستای اقتصاد مقاومتی و اهداف راهبرد ملی رونق تولید است.



وی ضمن تقدیر و تشکر از استاندارمازندران و پارلمان بخش خصوصی،‌ افزود: استان مازندران دارای مزیت‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری ارزشمندی است لذا حمایت همه جانبه از بخش خصوصی، بهبود فضای کسب وکار، تامین امنیت سرمایه گذاران، کاهش قواعد دست وپاگیر اداری و تامین سرمایه درگردش فعالان اقتصادی برای تحقق اهداف توسعه اقتصادی استان مازندران ضروری است.



نیازآذری توجه به صادرات و حضور گسترده در بازار کشورهای حاشیه دریای خزر را مهم ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: دولت باید همه تمهیدات حمایتی از فعالان بخش خصوصی، کارآفرینان و سرمایه گذاران را فراهم نماید.



این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر فراگیرشدن فرصت‌های سرمایه گذاری در تمامی شهرهای مازندران، ادامه داد: تجار، کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی شهرستان بابل آمادگی مشارکت حداکثری در مناسبات اقتصادی و صادراتی بین‌المللی را دارند و این شهرستان به واسطه پیشینه تاریخی و ارتباطی در حوزه تجارت و بازرگانی استعداد موثری در اجرای اهداف همایش سه گانه دارد.



عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس با تصریح اینکه اشتغال زایی نتیجه رشد اقتصادی است، به رسانه‌ها وتریبون‌های عمومی استان توصیه کرد: وقتی رونق تولید وتوسعه اقتصادی تاکید محوری مقام معظم رهبری و اولویت اول نظام است همه باید باهوشیاری به تحقق این مهم کمک نمایند./



پایان پیام

  • کد خبر : 282074
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار